CONTEST REVIEW LYNK.MY

“>Assalamualaikum dan Salam Sejahtera buat smua,

Pada kali ini admin akan membincangkan tentang Lynk.my,
Lynk.my adalah salah satu syarikat pengiklanan anak tempatan secara online di Malaysia.

Di samping itu, Lynk.my juga menawarkan untuk semua menjana pendapatan secara online dan tanpa mengeluarkan modal. Tidakkah itu satu peluang yang menarik untuk semua menjana pendapatan? Mungkin ada yang mengatakan ini tidak betul kerana tidak mengeluarkan modal macam mana nak dapat duit. Tetapi ini adalah satu hakikat yang Lynk.my tawarkan untuk semua. Lynk.my juga adalah salah satu yang membayar kadaran bayaran yang tertinggi untuk kita menjana pendapatan.

Oleh itu, Kita semua patut menggunakan tawaran ini. Tidakkah anda semua mahu menjanakan pendapatan secara online tanpa perlu membuat sebarang kerja berat. Saya pasti anda semua mahu, saya juga tidak menjangka saya dapat menjana pendapatan secara online ni sebenarnya. Tetapi setelah saya terjumpa Lynk.my ni dan mencubanya, baru saya tahu. Anda semua juga patut mencubanya.

 

var adfly_id = 11896439;
var popunder_frequency_delay = 0;

http://cdn.adf.ly/js/display.js

 Di sini saya nak ceritakan tentang cara penggunaan Lynk.my. Untuk menggunaannya ialah kita perlu Mendaftarkan akaun terlebih dahulu. Taip Lynk.my di Google search.

Selepas itu kita kena mencari ini

image

Dan pilih Join Now dan klik

image

Isikan kotak kosong tersebut
1. Username
2. Password dan Confirm Password
3. Alamat Email
4. Jenis Akaun
1. Publisher/Pengiklanan
2. Adverdtise/ Megiklan
Selepas isi semua tersebut klik “ I wanna join Lynk”
Selesai daftar akan anda akan terima email dari Lynk.my untuk confirmkan akaun anda, klik link yang telah diberikan dalam email tersebut.
Selepas confirmkan dan klik yang telah diberikan tadi, anda akan di directkan ke page Lynk.my, pilih Login dalam page tersebut dan isikan maklumat yang sama seperti anda daftarkan tadi, klik login sekali dan setelah succes anda akan di directkan page Lynk User seperti gambar di bawah.

image

Di situ anda akan jumpa pilihan seperti Dashboard,Create Link,Manage Link,Tool,Account Setting dan Withdrawal.

Dashboard

Adalah untuk memantau peratusan pelawat yang megklik link yang anda create dan lokasi pelawat yang klik link anda.

Create Link

image

Adalah untuk membuat link anda dengan menggunakan shorten url. Untuk menggunakan shorten url ini anda perlu terlebih dahulu mencari link yang anda ingin kongsikan dengan pelawat page anda. Selepas memilih url yang anda ingin kongsikan anda perlu copy alamat url tersebut dan paste url tersebut dan klik “ Lynk it”. Selepas itu anda akan mendapat shorten url yang telah dipendekkan tadi dari url yang panjang yang anda copy/paste tadi. Url yang telah diberi tadi sudah sedia untuk dikongsikan dimana sahaja yang anda mahu seperti laman sosial anda.

Manage Link

image

Adalah untuk memantau setiap satu link anda create telah nendapat berapa klik oleh pelawar yang memasuki link tersebut.

Tools

image

Adalah untuk create dengan banyak dalam satu masa.

Account Setting

image

Adalah untuk menambah maklumat peribadi anda seperti alamat penuh, maklunat akaun bank untuk transaksi wang telah dijanakan oleh anda,cipta password baru dan email anda.

Withdrawal

 

image

Adalah untuk melihat berapakah wang yang telah dijanakan dari link yang anda telah create dan untuk request mengeluarkan kredit tersebut.

Sampai di sini perbincangan kita tentang Lynk.my kali ni..

Jom support bisnes anak melayu kita!

Sekian.

6 thoughts on “CONTEST REVIEW LYNK.MY

Leave a comment